Tricked

Tricked

BettinaR87s avatar

Ich *liebe* diese Reihe! Herrlicher Humor, tolle Charaktere

Mono-chans avatar

Absolut fantastisch! Freue mich auf die nächsten Bände!

Inhaltsangabe zu "Tricked"

Druid Atticus O'Sullivan hasn't stayed alive for more than two millennia without a fair bit of Celtic cunning. So when vengeful thunder gods come Norse by Southwest looking for payback, Atticus, with a little help from the Navajo trickster god Coyote, lets them think that they've chopped up his body in the Arizona desert. But the mischievous Coyote is not above a little sleight of paw, and Atticus soon finds that he's been duped into battling bloodthirsty desert shapeshifters called skinwalkers. Just when the Druid thinks he's got a handle on all the duplicity, betrayal comes from an unlikely source. If Atticus survives this time, he vows he won't be fooled again. Famous last words.

ISBN:9780356501963
Sprache:Englisch
Verlag:Orbit
Erscheinungsdatum:22.05.2012
Das aktuelle Hörbuch ist am 24.04.2012 bei Brilliance Audio Lib Edn erschienen.