Kim Harrison Once Dead, Twice Shy

Inhaltsangabe zu „Once Dead, Twice Shy“ von Kim Harrison

Madison Avery s junior prom killed her - literally. She doesn t know why a Dark Reaper came after her, but that didn t stop her from stealing his amulet, which she discovered allows her soul to continue living on in a temporary body. But now she s being babysat by a disgruntled Light Reaper who s supposed to be training her, while angels try to figure out what s supposed to happen to her next. But Madison can t stay out of trouble for long, so along with her prom date Josh (who is getting cuter by the minute) and her guardian angel Grace, Madison takes matters into her own hands - only to discover that she is fated to become one of the most powerful leaders in the realm of the dark and light reapers. Well, if she believed in that stuff.

Eine gute Geschichte, die zwar zwar kurzweilig, dafür aber sympathisch und neu ist. Keine große Literatur, aber gut lesbar.

— tuesdayblind

Stöbern in Fantasy

Animant Crumbs Staubchronik

Ein zauberhaftes Buch; einfach wunderschön

AllerleiRausch

Rosen & Knochen

Einfach toll, dieses Buch ist für alle Märchenfans ein Must - Have!!!

laurasworldofbooks

Angelfall - Am Ende der Welt

Melanie_Grimm

Die Grimm-Chroniken (Band 1)

Lila-Buecherwelten

Blutrote Dornen - Der verzauberte Kuss