Kinley Macgregor The Warrior

Inhaltsangabe zu „The Warrior“ von Kinley Macgregor

Lochlan is on a quest to find proof his brother is alive, but when a rival clan learns he s alone, they immediately go after him. Severely wounded, he s taken in by a group of travelers, one of whom is Catarina--the illegitimate daughter of the King of France. Catarina is running from her own demons. Her father wants her to marry one of his dukes to solidify his tenuous position, but she refuses to be used by a man who s ignored her most of her life. Lochlan reminds her much of her father and as such she can t stand him, but even so she s drawn to him.

Wiesenstein

Ein monumentaler Roman über das Leben Gerhart Hauptmanns. Intensiv, sachlich aber auch anstrengend.

jenvo82

Lied der Weite

Ein fantastisches Buch aus der Schreibe eines sehr talentierten Autors

Charlea

Nackt über Berlin

Jung sein und erwachsen werden

OmaGrete

Wenn Martha tanzt