Kismar Nesrin Nazende Sevgilim

Inhaltsangabe zu „Nazende Sevgilim“ von Kismar Nesrin

Nazende Sevgilim

İki kadın, sır dolu geçmiş ve Berlin'de geçen bir ilk aşk öyküsü…

Selim, Serter hoteller zincirinin tek varisidir. Alzheimer hastası olan annesi Jasmin hanımın bakımını üzerine alır. Tedavi için geldikleri Berlin'de hastabakıcı olarak yanlarında çalışmaya başlayan Demet ile yolları kesişir. Jasmin hanım unutmak istediği geçmişindeki sırdan kaçamaz. Genç kız Jasmin hanıma yardım etmek ister. Oysa ki kendi geçmişinde de ne olduğunu çözemediği bir sır vardır. Hayat karşısına gerçek aşkı çıkardığında da geçmişindeki sır peşini bırakmaz...

İçe dokunan sıcacık bir hikaye ile Berlin’deki Türkler’in yaşamından kesitler sunan bu romanda toplumumuzun kadın erkek ilişkilerine bakışı da sorgulanıyor.

Stöbern in Historische Romane

Matthew Corbett und die Hexe von Fount Royal - Band 2

Ro_Ke

Das blaue Medaillon

Gelinde

Winter eines Lebens

pia_felizia

Die Zeit der Rose

Unterhaltsame Geschichte rund um die rebellierende jüngste Tochter einer Upperclass-Familie des 19. Jahrhunderts mit modernen Problemen.

Kamima

Die Salzpiratin