Kyoji Sassa Landslide Science for a Safer Geoenvironment

Inhaltsangabe zu „Landslide Science for a Safer Geoenvironment“ von Kyoji Sassa

This volume contains peer-reviewed papers from the Third World Landslide Forum organized by the International Consortium on Landslides (ICL) in June 2014. The complete collection of papers from the Forum is published in three full-color volumes and one mono-color volume.

Rattatatam, mein Herz

beyond_redemption

Glücklich wie ein Däne

X-tine

Die Stadt des Affengottes

Ziemlich spannend - besonders für ein Sachbuch!

StMoonlight