Secret Vampire / Daughters of Darkness / Spellbinder

Verlag:Simon & Schuster
Erscheinungsdatum:03.06.2008

Ein LovelyBooks-Nutzervor 6 Jahren
    Not convinced yet

I am not really sure what I can say about this book containing 3 stories.
    Smith's way to write definitely caught me, but I think the stories could had a bit more exciting. It's was a nice past time to read the book.
    And I will read the following stories.

Ein LovelyBooks-Nutzervor 7 Jahren
    Rezension zu "Secret Vampire / Daughters of Darkness / Spellbinder" von L. J. Smith

At the beginning of summer vacation Poppy is diagnosed with terminal cancer. She is going to die. But her friend James, a vampire an member of the night world, can save her by making her a vampir, too. Unfortunately, members of the night world aren't allowed to talk to humans more than ever love between humans and members of the nigh world is forbidden.

Herzlichen Glückwunsch, wir bedienen alle Klischees die wir finden können.
    Poppy ist unheilbar krank. Passenderweise ist ihr bester Freund, in den sie heimlich verliebt ist ein Vampir, wovon sie jedoch nichts weiß. Er darf als Mitglied der Night world, in der Vampire, Hexen, Werwölfe und Gestaltwandler beherbergt sind, ihr auch gar nichts von seiner wahren Beschaffenheit erzählen, Und lieben darf er sie erst recht nicht …

Ich habe mich durch diesen ersten Band aus dem vorliegenden Buch gehangelt...die anderen beiden tue ich mir nicht mehr an und glücklich kann ich sagen die nachfolgenden Bücher muss ich nicht kaufen...

CasusAngeluss avatar
    CasusAngelusvor 7 Jahren