Lars Sjoberg The Swedish Room

Inhaltsangabe zu „The Swedish Room“ von Lars Sjoberg

This illustrated work of Swedish interior design covers the special features of the traditional Swedish room through different periods, and is a source of original, practical decorative ideas. It reveals the Swedish room as a work of art that has a place in every home.

Skurrile Geschichte mit liebevoll merkwürdigen Figuren...

Alienonaut

Buchraettin

Ostwind - Aris Ankunft

LeseratteMina

Besuch Aus Tralien

Schade. Zu wirr und zu unverständlich.

BuchBiene

Luna - Im Zeichen des Mondes