Laura Joh Rowland Shinju

Inhaltsangabe zu „Shinju“ von Laura Joh Rowland

Sano Ichiro is the Senior Police Commander in the district of Edo. Ichiro is a samurai whose academic background puts him at odds with his peers. When beautiful, wealthy Yukiko and low-born artist Noriyoshi are found drowned together in what seems to be a shinju, or ritual double suicide, everyone believes the cause was their forbidden love. (Quelle:'Flexibler Einband/06.07.2009')

Lass uns über Style reden

Nikki-Naddy

Mit anderen Augen

Wedma

Jagd auf El Chapo

Celine835

Ess-Medizin für dich

zum Schmökern und Tipps holen eine gute Quelle.

locke61

Die Diagnose

Total spannend, interessant und lustig :)

lizzie123

Buchstabenzauber - Handlettering

Tolle Ideen rund um die Schriftarten und Handlettering!

nuean