Lee Child Die Trying

Inhaltsangabe zu „Die Trying“ von Lee Child

Jack Reacher is strolling nowhere in a Chicago street when he spots an attractive young woman struggling on crutches. He stops to offer her a steadying arm. And then he turns around to see a handgun aimed straight at his stomach. Locked in a dark, stifling van racing across America, chained to the woman, Reacher needs to know why he's there.

Not as good as the first one, but still a very exciting book. Gonna continue the 'Jack Reacher' - Serie.

— Catching_Fire

Das Apartment

Langweilig. Thriller? na daran üben wir noh mal :)

Sternlein

Sleeping Beauties

Dieses Buch, werde ich immer wieder lesen!!

Lanna

Tausend Teufel

friederickesblog

SOG

portobello13

Durst

Spannender Cliffhanger am Schluss...

ohnekrimigehtisabellanieinsbett

Selfies