Leila Sales Past Perfect

Inhaltsangabe zu „Past Perfect“ von Leila Sales

All Chelsea wants to do this summer is hang out with her best friend, hone her talents as an ice cream connoisseur, and finally get over Ezra, the boy who broke her heart. But when Chelsea shows up for her summer job at Essex Historical Colonial Village (yes, really), it turns out Ezra’s working there too. Which makes moving on and forgetting Ezra a lot more complicated…even when Chelsea starts falling for someone new.
Maybe Chelsea should have known better than to think that a historical reenactment village could help her escape her past. But with Ezra all too present, and her new crush seeming all too off-limits, all Chelsea knows is that she’s got a lot to figure out about love. Because those who don’t learn from the past are doomed to repeat it…. - See more at: http://books.simonandschuster.com/Past-Perfect/Leila-Sales/9781442406834#sthash.cqDPVG6B.dpuf

Stöbern in Jugendbücher

Wolkenschloss

Charaktere zum lieb haben und Spannung zum Schluss.

Jomarbooks

These Broken Stars - Sofia und Gideon

Endlich mal ein Buch, das alle offenen Fragen beantwortet und trotz einiger Längen dennoch überzeugen kann.

saras_bookwonderland

BookLess. Gesponnen aus Gefühlen

Wieso habe ich die Reihe eigentlich nicht schon viel früher angefangen? Schande über mein Haupt!

Cadness

Über den wilden Fluss

Wundervoll geschriebene Vorgeschichte zu "Der Goldene Kompass". Sehr zu empfehlen. Einfach schön...

DeansImpala

Sakura - Die Vollkommenen

Der Kaiser ruft zur "Blüte" und winkt mit einem Leben an der Oberfläche.

Rajet

Das Vermächtnis der Arassis

Das Vermächtnis der Arassis ist ein sehr unterhaltsames und spannendes Jugendbuch.

gybis_buchinsel