Stranded

Stranded

Inhaltsangabe zu "Stranded"

Wouldn’t it be great to go travelling around the world…?

Everyone has a friend who has incredible stories when they have been travelling living a carefree life. Every time they post a picture you always feel quietly envious, but what if the dream trip doesn’t go as planned for these people?

Jay decided to pack up his life in Suffolk to go on a trip of a lifetime travelling from The Philippines to England without using a plane. He then found a beautiful island by the name of Paesa, an island where he suffered horrendous misfortune that would change his life forever.

When anything bad happens in life, you have to adapt. But how much can you adapt when it is something extreme that happens in a foreign country?

ISBN:B0761SR38L
Sprache:Englisch