Lina Nikitinaite DĖKINGUMO ŽURNALAS

Inhaltsangabe zu „DĖKINGUMO ŽURNALAS“ von Lina Nikitinaite

Kas yra DĖKINGUMO ŽURNALAS?
Tai Tavo asmeninė knyga bei dienoraštis, kurį pildai remiantis 19 puslapių gidu.
Dėkingumo žurnalas ypatingas tuo, jog į jį sudėta daug mokslinių tyrimų pratimų pavidalu ir pateikta labai maloniu budu, todėl Tau bus labai lengva juo naudotis, o svarbiausia – kad jie yra veiksmingi! Su kiekvienu pratimu yra supažindinama DŽ įvade, kuris yra trumpas, tačiau aiškus ir labai reikšmingas, nes jį gerai supratus, galima gauti daug naudos.
Kaip pildyti DĖKINGUMO ŽURNALĄ?
Kiekvieną dieną Tavęs laukia 3 pratimai ryte bei 2 vakare, o tuščias lapas šalia yra skirtas Tavo mintims, užrašams, atsiminimams, piešiniams...

Kuo DĖKINGUMO ŽURNALAS ypatingas?

- Jis keičia požiurį į gyvenimą;
- Kuria sėkmingo žmogaus įpročius;
- Traukia gausą į gyvenimą;
- Keičia santykius su aplinkiniais;
- Teikia pasitikėjimo savimi;
- Sukuria pozityvią aplinką;
- Padeda svajoti ir save mylėti;
- Tai yra vieta, kur dėkingas žmogus randa savo džiaugsmą!

Tik 4-6 minutės per dieną, kurias turime kiekvienas!

Naturnahes Kochen – einfach, gut, gesund

Ganz gutes Kochbuch

Melli274

Unsere unbekannte Familie

Eine wirklich schöne Sammlung von einmaligen Tiergeschichten

DarkReader

Seitenblicke

Enttäuschend und wirr, nichts Neues, dafür höchst abenteuerliche Argumente.

Saja

Mit anderen Augen