Linda Ladd Dream Song

Inhaltsangabe zu „Dream Song“ von Linda Ladd

Despite ill-fortune and betrayal, Michael McKevett vows to continue carving carousels, a craft that brings joy and peace to his Irish soul. This art symbolizes a certain everything good that vanished from Michael’s life when his greatest passion, Caitlin O’Leary, betrayed him for his enemy Mason Armfield. Michael’s determination to realize great dreams and ambitions brings him to a crossroad where he must decide if Ireland is his future or if the great land of America will bring peace back to his life and help him locate what he values most. (Quelle:'E-Buch Text/01.07.2010')

Green Bonanza

once-upon-a-time

Was das Herz begehrt

Edelstella

Freundinnen

Tankrastra

Mein Kind ist genau richtig, wie es ist

Diana182

Glück besteht aus Buchstaben