Lindsey Lane Evidence of Things Not Seen

Inhaltsangabe zu „Evidence of Things Not Seen“ von Lindsey Lane

When high school junior Tommy Smythe goes missing, everyone has a theory about what happened to him. He was an odd kid, often deeply involved in particle physics, so maybe he just got distracted and wandered off. He was last seen at a pullout off the highway, so maybe someone snatched him. Tommy believes that everything is possible, and that until something can be proven false, it may be true. So as long as Tommy's whereabouts are undetermined, he could literally be anywhere. Told in a series of first-person narratives from people who knew Tommy, Evidence of Things Not Seen explores themes of loneliness, connectedness, and the role we play in creating our own realities.

Stöbern in Jugendbücher

AMANI - Verräterin des Throns

Ich fand es faszinierend, wie Alwyn Hamilton die Wüste und die Magie dargestellt hat. Man konnte den Sand regelrecht spüren ...

Diiiamond93

Wolkenschloss

Ihre Silber Reihe habe ich geliebt, jedoch hat mich dieses Buch etwas enttäuscht.

22jasmin22

Das unglaubliche Leben der Jessie Jefferson

Ein schöner Abschluss der Jessie Jefferson Reihe. Aber irgendwie will ich mehr :)

Curly84

Wintersong

Mystisch und düster. Zu Anfang konnte es mich in den Bann ziehen. Leider hat die Autorin nicht gut in punkto der Sagengestalten recherchiert

neunsiegel

Nur noch ein einziges Mal

Immer wieder genial!!! Ich liebe Bücher dieser Autorin!

Logo_19

Moon Chosen

Supertolle neue Welt von P.C. Cast erschaffen. Habe das Lesen sehr genossen und kann nicht erwarten, wie es weiter geht!

dreamdreamer1