I Found You

von Lisa Jewell
I Found You

Leselieserls avatar

Mir hat das Buch immer wieder Schauer über den Rücken gejagt. Es war so spannend, dass ich es nicht mehr aus der Hand legen wollte.

Cambridges avatar

Kein wirklicher Krimi, der aber mit starken Charakteren punkten und mit einer komplexen Story unterhalten kann

Inhaltsangabe zu "I Found You"

'Fresh and intriguing, with characters so real I ached for them. I loved I Found You' Clare Mackintosh 'I LOVED I Found You. A proper thriller with wonderful characters' Sabine Durrant *** Everyone has secrets. What if you can't remember yours? 'How long have you been sitting out here?' 'I got here yesterday.' 'Where did you come from?' 'I have no idea.' Lily has only been married for three weeks. When her new husband fails to come home from work one night, she is left stranded in a new country where she knows no one. Alice finds a man on the beach outside her house. He has no name, no jacket, no idea what he is doing there. Against her better judgement, she invites him into her home. But who is he, and how can she trust a man who has lost his memory? Two women, twenty years of secrets and a man who can't remember lie at the heart of Lisa Jewell's brilliant new novel.

Sprache:Englisch
Ausgabe:E-Buch Text