Lisi Harrison Cliquetionary

Inhaltsangabe zu „Cliquetionary“ von Lisi Harrison

Dying to know the Pretty Committee's juiciest gossip? Curious what people mean when they call you an LBR? (Hint: it's nawt a compliment.) Want tips on how to go from a 6-point- ew to a ten? §Ah-bviously! This cute-times-a-million gift book contains a word wheel of Cliquisms, the Clique's best comebacks, favorite expressions, and silliest secrets. 100 Gossip Points if you can guess Massie's first lip-kiss...§The Clique. . . The only thing harder than getting in is figuring out how to pronounce ehmagawd.

Bluma und das Gummischlangengeheimnis

kruemelmonster798

Der Weihnachtosaurus

lexana

FAYRA - Das Herz der Phönixtochter

Nina Blazon schafft es wieder einmal uns zu verzaubern.

Nora_ES

Eine phantasievolle Geschichte die mir sehr gefallen hat

Nachtschwärmer

Die Geheimnisse von Ravenstorm Island - Der schlafende Drache