Lois McMaster Bujold Shards of Honor

Inhaltsangabe zu „Shards of Honor“ von Lois McMaster Bujold

Cordelia Naismith is enjoying a baptism of fire. Her first mission is to captain a throwaway warship of the Betan Expeditionary Force on a mission to destroy an entire enemy armada. Discovering deception within deception, she is forced into an uneasy peace with her nemesis: Lord Aral Vorkosigan. (Quelle:'Flexibler Einband/01.12.2003')

Die Herzlichkeit der Vernunft

Dem Brot ein würdiges Denkmal gesetzt

Sporchie

Gegen Trump

Jennifer081991

Nur wenn du allein kommst

Muss man lesen!

wandablue