Lojze Wieser Zmaj Direndaj / Der Drache Direndaj

Inhaltsangabe zu „Zmaj Direndaj / Der Drache Direndaj“ von Lojze Wieser

„Zmaj Direndaj“. Knjižica pred vami je sad večernih pripovedovanj pred spanjem otrokoma pred skorajda dvajsetimi leti in nekaj več. Zgodbice so se nizale večer za večerom, zaobjemale so dnevne dogodivščine in na fantastičen način razvozlale nerešljiva, včasih eksistenčna vprašanja. Bilo jih je na ducate, če ne na stotine. Vsaj po občutku iz današnjega časa in z razdalje med otroštvom in vstopom v odraslost in v svet Clare in Gregija. Oba sta v slovenščini sledila pripovedovanim zgodbam z napetostjo, vmesnimi vprašanji in tako sooblikovala vsako od njih. Dve ali tri sem pred leti zapisal v nemščini, ker jih je neka prijateljica želela za svoje otroke, z Branetom Čopom pa sva jih spet prevedla nazaj v prvotno jezikovno obliko.

Secrets of Amarak: Stadt der Schatten

TeleTabi1

Nacht über Frost Hollow Hall

Koakuma

Die höchst eigenartige Verschwörung von Barrow’s Bay

Ein wahrer Schatz, den man gelesen haben muss.

Rees

Der Weihnachtosaurus

Eine spannende Geschichte mit einer wundervoll weihnachtlichen Botschaft

Siraelia

Smon Smon

Buchraettin

Scary Harry - Hals- und Knochenbruch

"Das Buch war zu schnell zu Ende", sagten meine Kids und mir hat irgendetwas gefehlt.

Mrs_Nanny_Ogg