Lojze Wieser Zmaj Direndaj / Der Drache Direndaj

Inhaltsangabe zu „Zmaj Direndaj / Der Drache Direndaj“ von Lojze Wieser

„Zmaj Direndaj“. Knjižica pred vami je sad večernih pripovedovanj pred spanjem otrokoma pred skorajda dvajsetimi leti in nekaj več. Zgodbice so se nizale večer za večerom, zaobjemale so dnevne dogodivščine in na fantastičen način razvozlale nerešljiva, včasih eksistenčna vprašanja. Bilo jih je na ducate, če ne na stotine. Vsaj po občutku iz današnjega časa in z razdalje med otroštvom in vstopom v odraslost in v svet Clare in Gregija. Oba sta v slovenščini sledila pripovedovanim zgodbam z napetostjo, vmesnimi vprašanji in tako sooblikovala vsako od njih. Dve ali tri sem pred leti zapisal v nemščini, ker jih je neka prijateljica želela za svoje otroke, z Branetom Čopom pa sva jih spet prevedla nazaj v prvotno jezikovno obliko.

Petronella Apfelmus - Überraschungsfest für Lucius

Nil

Woodwalkers - Hollys Geheimnis

Das tierische Abenteuer geht weiter!

secretworldofbooks

Celfie und die Unvollkommenen

Siraelia

Die Duftapotheke - Ein Geheimnis liegt in der Luft

Duftig, geheimnisvoll und abenteuerlich - für alle Fans der Glücksbäckerei!

Rotzhase & Schnarchnase - Möhrenklau im Bärenbau

Glattes Haar wär' wunderbar