Lori Foster Jude's Law

Inhaltsangabe zu „Jude's Law“ von Lori Foster

There's only so much frustration a guy can handle before he gets a little nutty. For Jude Jamison, his frustration has a name - May Price. Every time Jude tries to get close to the skittish business woman, to take her in his arms, she thinks he's joking. Joking? Joking does not involve lots of cold-shower therapy. (Quelle:'Flexibler Einband/01.02.2006')

Der letzte Herr des Waldes

Wirklich tief beeindruckendes Buch. - Was machen wir nur mit unserem Planeten?!

WJ050

Lass uns über Style reden

Nikki-Naddy

Mit anderen Augen

Wedma

Jagd auf El Chapo

Celine835

Ess-Medizin für dich

zum Schmökern und Tipps holen eine gute Quelle.

locke61