Louis Sachar Stanley Yelnats Survival Guide to Camp Green Lake

Inhaltsangabe zu „Stanley Yelnats Survival Guide to Camp Green Lake“ von Louis Sachar

Imagine your misfortune if, like Stanley Yelnats, you found yourself the victim of a miscarriage of justice and interned in Camp Green Lake Correctional Institute. How would you survive? This book contains information about the characters in "Holes", as well as do's and don'ts for survival.

Das Wunder der wilden Insel

Das Buch übermittelt so viel – und ist für Groß und Klein geeignet.

Eliza1991

Die Glücksbäckerei – Die magische Zeit

Buchraettin

Ein Dings namens Schröder

danielamariaursula

Der Elefant im Wohnzimmer

Igelmanu66

Bella & Blue, Band 03

Bella und Blue haben schnell unsere Herzen erobert und wir haben mitgefiebert.

Osilla