Lucia Stamac A Russian Story

Inhaltsangabe zu „A Russian Story“ von Lucia Stamac

to kill her only for that. Not for the life I could have lived... no... i'm not that selfish...I wanted to kill her for not having my brother live... for denying him life he could have lived..." a short hurt the night-blind glass. “I won't ask you where you got that I was Mafia, that is non of my business. So my story begins relatively normal... As normal as a childhood in St. Petersburg can be. I never had choice... to kill her for not having my brother live... for denying him life he could have lived..." a short hurt expression on Ivankov's face... he really felt what he said. "He would have deserved someone to love and cherish him...

Heartware

Himmelsblume

Death Call - Er bringt den Tod

MEGA! Carter in Höchstform!

Nudi2906

Die Fährte des Wolfes

Mira20

Der Nebelmann

elafisch

Targa - Der Moment, bevor du stirbst

Ein Buch was sich wirklich sehr gut lesen lässt.

kleine_welle

Projekt Orphan