Lynn Viehl Dark Need

Inhaltsangabe zu „Dark Need“ von Lynn Viehl

Homicide detective Samantha Brown is a tough, highly decorated cop. But twelve lonely years after she nearly died of a gunshot wound, she aches with a deep inner longing. In pursuit of a deranged killer, her only clue is a medieval cross inscribed "Lucan"-the name of the owner of a new nightclub near the murder scene. Drawn into a seamy underworld, Samantha falls for Lucan-who believes he's a vampire and Samantha is his reincarnated first love. Now, she must save this mysterious, seductive man who seems beyond redemption if he is to fulfill her deepest, darkest desires.

Stöbern in Fantasy

Elantris

Großartige High Fantasy - für alle Fans von "Das Lied von Eis und Feuer"

MmeBlaustrumpf

Palace of Glass - Die Wächterin

[4/5] Spannende Handlung, interessante Charaktere mit unklaren Motiven und eine ansprechende Liebesgeschichte. Positive Überraschung!

JenniferKrieger

Nevernight - Die Prüfung

Oh mein Gott... Diese Buch ist hammer geil... Ich liebe, liebe es!! Zu Anfang etwas kompliziert, aber man gewöhnt sich dran. Ein Highlight!

_Milla

Die Stimmen des Abgrunds

Absolut tolles Ende einer Reihe

bea76

Der Sommerdrache

Tolle Drachen, eine interessante Geschichte, wenn man auch noch nicht viel Info bekommt.

MadameEve1210