Knitting New Scarves

von Lynne Barr
Knitting New Scarves

Inhaltsangabe zu "Knitting New Scarves"

Scarves are often the first garments beginning knitters try. Then, when they feel ready for a greater creative thrill, they move on to other types of garments. This work offers 27 modern designs, each one created using an innovative technique or a different take on a traditional one.

Sprache:
Verlag:Stewart, Tabori & Chang Inc
Erscheinungsdatum:01.09.2007

sterns avatar
    sternvor 10 Jahren
    Rezension zu "Knitting New Scarves" von Lynne Barr

Mir sind die Anleitungen und Muster einen Tick zu extravagant. Bei zwei drei Anleitungen kann ich mir vorstellen, sie nachzustricken und dann auch zu tragen, aber ich habe mir leider sehr viel mehr davon versprochen...