Lynne Graham Desert Prince, Bride of Innocence (Harlequin comics)

Inhaltsangabe zu „Desert Prince, Bride of Innocence (Harlequin comics)“ von Lynne Graham

Eleanor, beautiful red-haired witch. I'll give you a kiss so you'll never forget this day—or me.... Eleanor has come to the kingdom of Quaram as an English tutor for the royal family. At the royal party she's invited to, on her twenty-first birthday, she's asked to dance by Jasim, the kingdom's second prince. His gorgeous black hair, his hungry eyes...in that dreamlike moment spent in his embrace, she falls for him before she realizes it. But little does Eleanor know, even as Jasim passionately proclaims his love for her, he has a dreadful scheme in mind...!