M. C. Beaton Deborah Goes to Dover

Inhaltsangabe zu „Deborah Goes to Dover“ von M. C. Beaton

Encouraged by an unruly twin brother, tomboyish Lady Deborah Western seems set on dressing and behaving in a most unladylike manner, much to the dismay of her handsome neighbour, the Earl of Ashton. Fortunately for the Earl, Miss Pym is on hand to make sure the gorgeous girl is introduced to some more feminine pursuits...

Die Schlange von Essex

CathyCassidy

Die Insel der Freundschaft

xLifewithbooks

Die Außerirdischen

miro76

Der verbotene Liebesbrief

Unglaublich spannend bis zur letzten Seite. Lucinda Riley in Höchstform.

bekkxx

Liebe zwischen den Zeilen

Eine Liebeserklärung ans Lesen und an die Bücher!

Sarah_Knorr

Der gefährlichste Ort der Welt