Necmettin Erbakan

Necmettin Erbakan

Inhaltsangabe zu "Necmettin Erbakan"

Rahatını feda ederek inandığı dava uğrunda yılmadan mücadelesine devam eden, elde edeceği dünyalıkların hesabıyla hareket etmeyen ve tarihe sığmayan “öncü ve büyük insanlar” vardır. Bunların bıraktığı miras, kendilerinden sonra gelen bizlere ağır bir sorumluluk yüklemektedir.

Hiç şüphe yok ki bu “öncü ve büyük insanlar”dan birisi Necmettin Erbakan’dır. Onun hayatını, düşüncesini, davasını ve şahsiyetini ele alan bu mütevazı eser insanlık ve İslam tarihinde hangi kritik noktada yer aldığını ortaya koymasının yanı sıra esasında örnek alınabilecek vasıflarının hayli çok olduğunu da gün yüzüne çıkarmaktadır.

Sprache:Türkisch
Verlag:PLURAL Publications