Madeline Hunter Provocative in Pearls

Inhaltsangabe zu „Provocative in Pearls“ von Madeline Hunter

Their marriage was arranged, but their desire was not... §After two years, Grayson Bridlington, The Earl of Hawkeswell, has located his missing bride Verity Thompson. Coerced into marrying Hawkeswell by her duplicitous cousin, Verity fled London for the countryside. Now, the couple must make the most of an arranged marriage-even if it means surrendering to their shared desire. §

Alles wird unsichtbar

milkysilvermoon

Die Schlange von Essex

Opulent und sprachgewaltig. Grandiose Lektüre.

ulrikerabe

Ein Engel für Miss Flint

eine herzerwärmende Geschichte

teretii

Rocket Boys. Roman einer Jugend.

Schmiesen

Der Weihnachtswald

Ein angenehm, stilles Buch, welches sehr gut in die Weihnachtszeit passt.

Freyheit

Die Farbe von Milch