Mahin Arjomand Der Schlaganfall und die Quantenheilung

Inhaltsangabe zu „Der Schlaganfall und die Quantenheilung“ von Mahin Arjomand

سکته مغزی ناشی از مسدود شدن، پاره شدن یا اختلال در رسیدن خون به مغز است. سکته مغزی می‌تواند به از کار افتادن دائمی قسمت‌هایی از مغز منجر شود، به طوری که این قسمت‌های مغز دیگر نتوانند وظایف خود را انجام دهند. عواقب این از کارافتادگی می‌تواند فلجی، از دست دادن قدرت بینایی، از دست دادن توانایی سخن گفتن و مانند آن باشد.
مهین ارجمند در کتاب «سکته مغزی و شفای کوانتومی» تجربه دشوار خود را از سکته مغزی‌اش با زبانی بسیار احساسی و زیبا به تصویر می‌کشد. او در این کتاب همچنین به بیان این موضوع می‌پردازد که چگونه توانسته است با اعتماد به نفس، با حفظ امید، با کوشش خستگی‌ناپذیر و با به کار گرفتن روش‌های «خوددرمانی» و «کوانتوم‌درمانی» بر عواقب وخیم سکته مغزی‌اش غلبه کند.

Der letzte Herr des Waldes

Wirklich tief beeindruckendes Buch. - Was machen wir nur mit unserem Planeten?!

WJ050

Lass uns über Style reden

Nikki-Naddy

Mit anderen Augen

Wedma

Jagd auf El Chapo

Celine835

Ess-Medizin für dich

zum Schmökern und Tipps holen eine gute Quelle.

locke61

Die Diagnose

Total spannend, interessant und lustig :)

lizzie123