Malorie Blackman Hacker

Inhaltsangabe zu „Hacker“ von Malorie Blackman

When Vicky's father is arrested, accused of stealing over a million pounds from the bank where he works, she is determined to prove his innocence. But how? There's only one way - to attempt to break into the bank's computer files. Even if Vicky is the best hacker in the world, will she find the real thief before they find her?

Petronella Apfelmus - Hexenbuch und Schnüffelnase

black_horse

Animox. Die Stadt der Haie

QueenSize

Die kleine Hummel Bommel und die Liebe

Total niedliche Geschichte

Leylascrap

Phantastische Tierwesen und wo sie zu finden sind

Skyline-Of-Books

Willy Puchners Fabelhaftes Meer