Warum syt dir so truurig?

Cover des Buches Warum syt dir so truurig? (ISBN: 9783729620827)

Inhaltsangabe zu "Warum syt dir so truurig?"

mit Liedtexten, Partituren und Gitarrengriffen

Berndeutsche Chansons Bd. 2 (Erstausgabe 1973)–– I: ir ysebahn / dr mönsch isch wi dä / wo mir als bueben emal / dynamit / ballade vom nationalrat hugo sanders / ds lied vom kritisiere / oberi und underi / betrachtige über nes sändwitsch–– II: är het uf sym chopf e chopf gha / arabisch / dr her zehnder II / dialog im strandbad / e löu, e blöde siech,e glünggi un e sürmu oder: schimpfwörter sy glückssach / missverständnis / dr wecker / mys nächschte lied
–– III: ballade (lied zum film ‹dällebach kari›) / heiwäg / farbfoto / wildweschter / dr alpeflug / chue am waldrand / d’türe–– IV: warum syt dir so truurig? / nei säget sölle mir / lob vor fuulheit / einisch am’ne morge

ISBN:9783729620827
Sprache: