Maria Treben Gesundheit aus der Apotheke Gottes

Inhaltsangabe zu „Gesundheit aus der Apotheke Gottes“ von Maria Treben

Maria Treben on ansainnut paikkansa historiassa yhtenä tärkeimmistä lääkeyrttiparannusopin uranuurtajista. Monet kunnioittivat häntä pyhänä, ja hän oli nainen, joka käytti elämänsä lääkeyrttien parissa, ja joka halusi tuoda kokemuksensa mahdollisimman monien saataville. Vuosien saatossa hänen ja hänen teostensa suosio ei ole koskaan laantunut. Hänen kirjansa ovat jälleen ajankohtaisia, kun vaihtoehtolääketiede on yhä suositumpaa. Pääteoksessaan „Terveyttä Jumalan apteekista“ esitellään seikkaperäisesti 31 lääkeyrttiä sekä niiden parannuskykyä ja käyttömahdollisuuksia teenä, puuroina, kylpyinä ja tuoremehuina.

Die Stadt des Affengottes

AberRush

Nur wenn du allein kommst

Volle Leseempfehlung. Sehr beeindruckende Geschichte.

LeFloid: Wie geht eigentlich Demokratie? #FragFloid

SmettgirlSimi