von Marina Lewycka

Inhaltsangabe zu "[(A Short History of Tractors in Ukrainian)] [Author: Marina Lewycka] published on (July, 2006)"

A Short History of Tractors in Ukrainian For years, Nadezhda and Vera, two sisters, raised in England by their parents, have had as little as possible to do with each other - and they have their reasons. But now they find they'd better learn how to get along, because since their mother's death their father has been sliding into his second childhood, and a new woman has entered his life. Full description

ISBN:B00GX4B30I
Sprache:Englisch