Mario Vargas Llosa The Bad Girl. Das böse Mädchen, englische Ausgabe

Inhaltsangabe zu „The Bad Girl. Das böse Mädchen, englische Ausgabe“ von Mario Vargas Llosa

Ricardo Somocurcio is in love with a bad girl. He loves her as a teenager known as 'Lily' in Lima in 1950, where she claims to be from Chile but vanishes the moment her claim is exposed as fiction. Whoever the bad girl turns up as and however poorly she treats him, Ricardo is doomed to worship her. Does Ricardo ever know who she really is?

Der Vater, der vom Himmel fiel

SigiLovesBooks