Eläinten vanhainkoti

Cover des Buches Eläinten vanhainkoti (ISBN: 9789524988483)

Inhaltsangabe zu "Eläinten vanhainkoti"

Tämä on humoristinen tarina reippaista eläinvanhuksista, jotka eivät jää ihmettelemään kohdatessaan vastoinkäymisiä, vaan toimivat. Ja koska vakaviakaan asioita ei elämässä voi välttää, niin myös tässä tarinassa elämän ja kuoleman kysymykset ovat läsnä. Eläinten vanhainkodissa ja sen ulkopuolella sattuu ja tapahtuu kaikenlaista. Siitä pitävät huolen sekä vanhukset itse että muuan kammottava korppikotka kätyrihaukkoineen. Eläinvanhukset käyvät raveissa, perustavat bändin, rakastuvat, suuttuvat ja leppyvät. Mitenkä vain, mutta kaveria ei jätetä. Muistutammeko me ihmiset näitä eläimiä vai he meitä? Arkipäiväisten kommellusten lisäksi vanhukset joutuvat taistelemaan vanhainkodin säilymisestä. Kuinka mahtaa käydä? Menetetäänkö vanhainkoti, vai pitääkö vanhusten rintama? Saanko esitellä, seurassanne on mm. herrasmieskoira, aatelinen vuohi, strutsi, ikivanha kilpikonna, karhu, tähtijuoksijaruuna, karjalaiskalkkuna, kissa, ravintoloitsijasimpanssi ja muita tarinaan kuuluvia omaleimaisia otuksia.

Sprache:
Verlag:Books on Demand