Mark Summerfield Programming in Python 3

Inhaltsangabe zu „Programming in Python 3“ von Mark Summerfield

A Fully Revised Edition Featuring New Material on Coroutines, Debugging, Testing, Parsing, String Formatting, and More Python 3 is the best version of the language yet: It is more powerful, convenient, consistent, and expressive than ever before. Now, leading Python programmer Mark Summerfield demonstrates how to write code that takes full advantage of Python 3's features and idioms. Programming in Python 3, Second Edition, brings together all the knowledge you need to write any program, use any standard or third-party Python 3 library, and create new library modules of your own. Summerfield draws on his many years of Python experience to share deep insights into Python 3 development you won't find anywhere else. He begins by illuminating Python's "beautiful heart": the eight key elements of Python you need to write robust, high-performance programs. Building on these core elements, he introduces new topics designed to strengthen your practical expertise--one concept and hands-on example at a time.

Leben lernen - ein Leben lang

Federleicht - Die kreative Schreibwerkstatt

sehr kompakt für Anfänger und Fortgeschrittene geeignet

Engel1974

Die Stadt des Affengottes

Ein interessantes Thema, leider mit vielen historischen Längen…

Bücherfüllhorn-Blog

Magic Kitchen