Martin Fowler Analysis Patterns Reusable Object Models

Inhaltsangabe zu „Analysis Patterns Reusable Object Models“ von Martin Fowler

Focuses on the end result of object-oriented analysis and design. This book provides a catalogue of patterns that have emerged in a range of domains including trading, measurement, accounting and organizational relationships. It also presents a series of support patterns that discuss how to turn conceptual models into software.

Mit anderen Augen

Wedma

Jagd auf El Chapo

Celine835

Ess-Medizin für dich

zum Schmökern und Tipps holen eine gute Quelle.

locke61

Die Diagnose

Total spannend, interessant und lustig :)

lizzie123

Lass uns über Style reden

Kein Ratgeber, aber unterhaltsam

anna-lee21

Buchstabenzauber - Handlettering

Tolle Ideen rund um die Schriftarten und Handlettering!

nuean