Piano Pieces / Piano Pieces Vol.1

Piano Pieces / Piano Pieces Vol.1

Inhaltsangabe zu "Piano Pieces / Piano Pieces Vol.1"

„Piano Pieces Vol.1“ ist meine erste Veröffentlichung.
Die Sammlung umfasst sechs Stücke für Soloklavier die einfach bis mittelschwer zu spielen sind.
Die Stücke bewegen sich musikalisch irgendwo zwischen Pop und Neoklassik und können auf meinem YouTube-Kanal angehört werden.

„Piano Pieces Vol.1“ is my first publication. It is a collection of six pieces for piano solo. The difficulty level is from easy to medium. Musically the pieces are somewhere in the range between pop and neo-classical. Please check out my YouTube channel to get an impression.

Sprache:Englisch
Verlag:epubli