Cover des Buches [(Popular: Vintage Wisdom for a Modern Geek (A Memoir) )] [Author: Maya Van Wagenen] [Apr-2014] (ISBN: B00LY0UW6C)

MissPaulchen
vor 6 Jahren

sehr interessant, aber die middle-school-atmosphäre ist nicht so meins

Inhaltsangabe zu "[(Popular: Vintage Wisdom for a Modern Geek (A Memoir) )] [Author: Maya Van Wagenen] [Apr-2014]"

Popular: Vintage Wisdom for a Modern Geek (A Memoir) Stuck at the bottom of the social ladder at 'pretty much the lowest level of people at school who aren't paid to be here,' the author decided to begin a unique social experiment: spend the school year following a 1950s popularity guide, written by former teen model Betty Cornell. This title presents his journey.

ISBN:B00LY0UW6C
Sprache:Englisch