Meg Cabot Code Name Cassandra

Inhaltsangabe zu „Code Name Cassandra“ von Meg Cabot

The "Lightning Girl" has lost her powers! Or at least that's what Jess would like the media and the government to think. All Jess wants is to be left alone. But it doesn't look like she's going to get her wish. And when the father of a missing girl begs her to find his daughter, Jess can't refuse. (Quelle:'Flexibler Einband/05.07.2004')

Der Weihnachtosaurus

lexana

FAYRA - Das Herz der Phönixtochter

Nina Blazon schafft es wieder einmal uns zu verzaubern.

Nora_ES

Eine phantasievolle Geschichte die mir sehr gefallen hat

Nachtschwärmer

Die Geheimnisse von Ravenstorm Island - Der schlafende Drache