Forever Princess

von Meg Cabot
Forever Princess

Inhaltsangabe zu "Forever Princess"

It s Mia s senior year and although she aced her senior project, got accepted to all her dream college(s), and has her eighteenth-birthday gala, prom, and graduation all coming up, her final months of high school are not going smoothly. Why not? Well- Her senior project is a romance novel she secretly wrote, but no one wants to publish. She can t decide which college to attend. Her father s campaign in Genovia s first-ever elections just took a turn for the worse. And while everyone adores her dreamy boyfriend, J.P., Michael s return from Japan has Mia s heart in a twist!

Sprache:Englisch
Verlag:Harpercollins Childrens Books