Meg Cabot How to Be Popular

Inhaltsangabe zu „How to Be Popular“ von Meg Cabot

Steph Landry’s been top of her school’s unpopularity list ever since she spilt her red Super Big Gulp all over It Girl Lauren Moffat’s white D&G mini-skirt. But now Steph’s got a secret weapon – an ancient book, HOW TO BE POPULAR, which her soon-to-be step-grandmother once used to break into her A-crowd. All Steph has to do is follow the instructions in The Book and wait for the partying begin. But as Steph’s about to discover, it’s easy to become popular – it’s less easy staying that way! (Quelle:'E-Buch Text/09.04.2008')

Ein Dings namens Schröder

danielamariaursula

Der Elefant im Wohnzimmer

Igelmanu66

Bella & Blue, Band 03

Bella und Blue haben schnell unsere Herzen erobert und wir haben mitgefiebert.

Osilla

Feo und die Wölfe

CorniHolmes

Der Weihnachtosaurus

Ein absolutes MUSS in der Weihnachtszeit!

TuffyDrops