Mehmet Tunç Bi me serbilind bin

Inhaltsangabe zu „Bi me serbilind bin“ von Mehmet Tunç

Pêşengê berxwedana rêveberiyên xweser li Cizîra Botan Mehmet Tunç – „ Me li ber xwe da, me çong dananîn, bi me serbilind bin.“
Ey di sala 1977’an de li gundê Cîfanê yê girêdayî bajarê Şirnexê hatime dinyayê. Heya sala 1993’an li vî gundî mam. Piştî zexta dewletê ya ji bo cerdevaniyê û valakirina gundan, malbata min jî weke gelek malbatan cerdevanî qebul nekirin û koçî Cizîra Botan kirin. Ez zewicî me û 6 zarokên min hene. Li Cizîrê jî weke ferdekî ji malbateke welatparêz tişta ketiye ser milê min û malbata min kêm be jî me pêk aniye. Bi avabûna partiyên me yên legal re, min wek ferd di komîsyonên taxan de, sala 2009’an serokatiya navçeyê ya BDP’ê, sala 2010’an jî du deman berdevkiya meclîsa navçeyê kir. Sala 2011’an di operasyonên qirkirina siyasî û yên li hember KCK’ê de hatim girtin……….

Stöbern in Biografie

MUTIG

MeiLingArt

Wir hier draußen

Spannend und lebendig erzählt. Manches in dem Bericht hat mich irritiert!

wandablue

Wir sind dann wohl die Angehörigen

Sassenach123

Die Magnolienfrau

Ein interessantes Buch, bei dem es dem Leser nicht langweilig wird.

Odenwaldwurm

Penguin Bloom

sehr beeindruckend und gefühlvoll

EOS

Ich glaub, mir geht's nicht so gut, ich muss mich mal irgendwo hinlegen

Stuckrad-Barre ist der wohl beste Chronist unserer Zeit.

Marina_Nordbreze