Michael Catchpool , David Roberts Hopping Mad!

Inhaltsangabe zu „Hopping Mad!“ von Michael Catchpool

Fred hat fünf Frösche. Finn hat fünf Frösche. Sind zusammen zehn - Zeit für eine richtige Party! // Fred has five frogs. Finn has five frogs. And when ten frogs get together, it’s party time! Hopping Mad! is from Level 2 of Ready Steady Read! a fantastic graded reading scheme with four reading levels from Little Tiger Press. Ready Steady Read! makes learning to read fun. Each book contains games and activities to reinforce learning and test comprehension in a way developing readers will enjoy as well as handy parent notes from Prue Goodwin, Lecturer in Literacy and Children's Books.

Bluma und das Gummischlangengeheimnis

Angelika123

Supersaurier - Kampf der Raptoren

Für Dino-Fans auf jeden Fall lesenswert!

Tine_1980

Der Weihnachtosaurus

lexana

FAYRA - Das Herz der Phönixtochter

Nina Blazon schafft es wieder einmal uns zu verzaubern.

Nora_ES

Eine phantasievolle Geschichte die mir sehr gefallen hat

Nachtschwärmer

Die Geheimnisse von Ravenstorm Island - Der schlafende Drache