Michael Catchpool , David Roberts Hopping Mad!

Inhaltsangabe zu „Hopping Mad!“ von Michael Catchpool

Fred hat fünf Frösche. Finn hat fünf Frösche. Sind zusammen zehn - Zeit für eine richtige Party! // Fred has five frogs. Finn has five frogs. And when ten frogs get together, it’s party time! Hopping Mad! is from Level 2 of Ready Steady Read! a fantastic graded reading scheme with four reading levels from Little Tiger Press. Ready Steady Read! makes learning to read fun. Each book contains games and activities to reinforce learning and test comprehension in a way developing readers will enjoy as well as handy parent notes from Prue Goodwin, Lecturer in Literacy and Children's Books.

Emmi und Einschwein. Einhorn kann jeder!

Nele75

isabellepf

Nevermoor

Martina_Renoth

Amalia von Flatter, Band 01

Etwas schräg, aber total witzig und ein bisschen anders toll!

Tine_1980

Lilli Luck