Michael Crichton Disclosure

Inhaltsangabe zu „Disclosure“ von Michael Crichton

Thriller - Tom Sanders is disappointed that he didn't get the promotion at DigiCom. Rumor has it that he lost out because he was a white man. When the new hire turns out to be an old flame, the indignity is compounded. When Meredith begins making strong allegations against Sanders, we take a roller coaster ride with Michael Crichton as he examines sexual harassment from an uncommon, but not impossible, perspective. (Quelle:'Flexibler Einband/01.01.1994')

Leben lernen - ein Leben lang

Federleicht - Die kreative Schreibwerkstatt

sehr kompakt für Anfänger und Fortgeschrittene geeignet

Engel1974

Die Stadt des Affengottes

Ein interessantes Thema, leider mit vielen historischen Längen…

Bücherfüllhorn-Blog

Magic Kitchen