Michael Morpurgo War Horse

Inhaltsangabe zu „War Horse“ von Michael Morpurgo

At the outbreak of World War One, Joey, young Albert's beloved horse, is sold to the cavalry and shipped to France. He's soon caught up in enemy fire, and fate takes him on an extraordinary odyssey, serving on both sides before finding himself alone in no man's land. A beautifully read audio that captures the power of the human spirit.

Die Macht der verlorenen Träume

Irve

Luna und der Katzenbär lüften ein Geheimnis

ilkamiilka

Das Wunder der wilden Insel

Das Buch übermittelt so viel – und ist für Groß und Klein geeignet.

Eliza1991

Die Glücksbäckerei – Die magische Zeit