Michelle Haimoff These Days Are Ours

Inhaltsangabe zu „These Days Are Ours“ von Michelle Haimoff

For Hailey, living back with her parents in their Fifth Avenue penthouse after graduation, life feels like a struggle. Whilst all those around her seem to be doing so well, Hailey is desperate for something more. She just doesn't know what.§To top it all, Michael Brenner, the man she feels sure is the one for her, always seems just out of reach.

Desorientale

Talathiel

Die Lichter von Paris

MissNorge

Die Melodie meines Lebens

Dieses Buch hinterlässt ein nachdenkliches aber auch fröhliches Schmunzeln.

Susas_Leseecke