Michelle Zink Prophecy of the Sisters

Inhaltsangabe zu „Prophecy of the Sisters“ von Michelle Zink

An ancient prophecy divides two sisters--o ne good, o ne evil. § Who will prevail? §Twin sisters Lia and Alice Milthorpe have just become orphans. They have also become enemies. As they discover their roles in a prophecy that has turned generations of sisters against each other, they find themselves entangled in a mystery that involves a tattoo-like mark, their parents' deaths, a boy, a book, and a lifetime of secrets. §

Die Duftapotheke - Ein Geheimnis liegt in der Luft

Dufte Buch ;-): Spannend, magisch, geheimnisvoll ...

FrauTinaMueller

Perlinchen - Ich bin anders, na und!

Absolut süss!

ChristineChristl