Edessä oli elämä

Cover des Buches Edessä oli elämä (ISBN: 9789522860576)

Inhaltsangabe zu "Edessä oli elämä"

Miehen katse otti minut merkillisellä tavalla valtaansa. Hänen silmänsä olivat kuin pohjaton, syvä tähtitaivas, jonka äärettömyyttä ei voinut nähdä eikä mitata. Tavallisesti ihmisen silmistä pystyi lukemaan paljon asioita kun osasi katsoa, mutta tämän miehen silmistä heijastui vain arvaamaton, tumma avaruus. Hän kiehtoi minua suunnattoman paljon enemmän kuin olin valmis itselleni myöntämään Nelli on saamassa tarpeekseen tavallisesta työstään kaupan kassana, ja Suomen pitkän, synkän talven pimeydestä. Hän haaveilee lähtevänsä pitkälle vaellusreissulle Ranskaan ja opiskelevansa sen jälkeen itselleen uuden ammatin. Hän haluaa olla vapaa ja nauttia elämästään itsenäisenä naisena. Viimeinen asia mitä hän elämältään kaipaa, on rakastuminen. Eräänä iltana Nelli kuitenkin tapaa miehen, joka saa hänen ajatuksensa täysin sekaisin. Onko mies kuitenkaan kaikkea sitä miltä näyttää? Ennen kuin Nelli huomaakaan, hän on ajautunut rakkaussuhteeseen, joka on kaikkea muuta kuin idyllinen. Löytääkö hän lopulta elämänsä rakkauden vai itsensä?

Sprache:
Verlag:Books on Demand