Mike Carey The Unwritten 1

Inhaltsangabe zu „The Unwritten 1“ von Mike Carey

Tom Taylor's life was screwed from the word go. His father created the mega-popular Tommy Taylor boy-wizard fantasy novels. But dad modelled the fictional epic so closely on Tom's real life that fans constantly compare him to his counterpart, turning him into a lame, Z-level celebrity. (Quelle:'Flexibler Einband/26.03.2010')

Stöbern in Comic

kleeblatt2012

Das Tagebuch der Anne Frank

Irve

Auweia!

Eine witzige Cartoonsammlung zum täglichen Schmunzeln. Einfach und genial!

DonnaVivi

Helden der östlichen Zhou-Zeit - Band 1